رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

رنگارنگ

همتم بدرقه راه کن ای طائر قدس که دراز است ره مقصد و من نو سفرم

محبت کن اما اعتماد نکن

یاد جمله ی یکی از بزرگان دین افتادم که می گوید:

«تمام محبتت را به پای دوست بریز، اما نه تمام اعتمادت را»

نظرات 6 + ارسال نظر
همشهری شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ

با سلام مطالب زیبایی در وبلاگتون دارین ساده و گویا هستند اما بهتر کمی از دردهای ناگفته ی این منطقه(نیک شهر) بگویید وقتی دانشجو بودم سه ترم آخر رئیس دانشگاهمان یک بلوچ و یک سنی مذهب از اهالی نیک شهر بود چون بنده بلوچ بودم بسیار خوشحال شدم ولی وقتی زمان برداشت محصول رسید یعنی تسویه حساب و گرفتن مدرک این ریاست محترم نه تنها هیچ همکاری با ما دانشجویان نکرد که حتی مسئولیت ها و وظایف خویش را نیز انجام نمیداد-ادامه در کادر بعدی-

همشهری شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

بنده بعد از ۱۸ ماه دوندگی تونستم حقم را بگیرم اما بعضی از هم دوره اییهای بنده هنوز هم مدارکشون رو نگرفتن - همیشه تصور می کردم علت عقب ماندگی ما نداشتن پست های کلیدی در دستگاههای دولتی است اما بعد فهمیدم که نه ... تنها دلیل عدم پیشرفت ما نداشتن همت است - رشوه - پارتی بازی - فرضیه بنده از منطقه مان این است که آدم های تحصیل کرده و به اصطلاح روشنفکر نه تنها موجب پیشرفت این جامعه نمی شوند بلکه وضعیت موجود رو تثبیت می کنند البته همیشه استثناهایی وجود دارد بنده شاگردی شما بزرگورا رانیز کرده ام البته نه در دانشگاه آزاد- امیدوارم شما از آن نوع نباشید به هر حال انتظار ما از شماها که به عنوان الگوهای ما هستید بالاست- امیدوارم همه ی کارها دوستی ها و دشمنی های ما فقط و فقط به خاطر الله جل جلاله باشد- امیدوارم سراسر زندگیتان و زندگی ما خدایی باشد- بیایید با خدا و برای خدا زندگی کنیم-والسلام

اسلم رئیسی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://makoranman.blogfa.com/

قاصدک سخت مشغول خبر جمع کردن است گفتمش اندکی دست بدار زین کار گفت:
در جستجوی یارم که به کجا چنین شتابان رود که کعبه عشقم بی طواف نماند...
سلام استادعزیزم
آنچه که مرا بر شما پیوند زد همان بود که مرا پرورد.

اسلم رئیسی جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ http://makoranman.blogfa.com/

روز معلم بر شما مبارک باد

ارسلان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://lover20.ir

با سلام
(((محبت کن اما اعتماد نکن))) واقعا موافقم
یه جورایی اون همشهری به نکات خوبی اشاره کرد با حرفاش موافقم گرچه من هنوز فارغذ نشدم اما با برخورد هایی که باهام تو قسمت اداری دانشگاه شده میفهمم که در آینده منم با اینجور مسائل برخورد میکنم استاد از شما خواهش داریم تا با همکاری هم بتوانیم جلوی این نوع مشکلات رو بگیریم

میزرابلوچی سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://mohamad8798.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد